Szárnyal a Mozi+, tovább erősödik a TV2 Csoport kábelportfóliója
Az év 31. hetében is jól teljesítenek a TV2 Csoport kábelcsatornái, a hét napból négyszer is legyőzték a konkurens RTL kábelportfólióját teljes napon, a 18-49 és 18-59 korcsoportokban. Szárnyal a Mozi+, ami a héten mindhárom célcsoportban*, mindkét idősávban** a legnézettebb kábelcsatorna volt.

A nyár eddigi legmelegebb hetében is szép eredményeket szállított a TV2 Csoport kábelportfóliója. A teljes hetet egyben vizsgálva a 18-49-es célcsoportban, teljes napon a TV2 Csoport kábelei megelőzték az RTL kábelportfólióját (TV2 kábelek 14,0% shr vs RTL kábelek 13,9% shr), míg 18-59-ben, teljes napot tekintve négy alkalommal is eredményesebbek voltak versenytársuknál (hétfőn, csütörtökön, pénteken és szombaton). A legnagyobb különbség pénteken mutatkozott a két kábelcsalád között, ekkor 3,3 százalékponttal nyertek a TV2 Csoport kábelei.

A jó eredményekben a Mozi+ csatornának vitathatatlan érdemei vannak. A filmcsatorna az év legsikeresebb hetét tudhatja maga mögött, mindkét idősávban, mindhárom fontos korcsoportban a legnézettebb kábelcsatorna volt a piacon. 18-59-ben teljes napon 5,7%-os közönségarányt, míg főműsoridőben 5,8% közönségarányt ért el. A hét legnézettebb kábeles műsora is a Mozi+ csatornáé, az Indiana Jones és az utolsó keresztes lovag című klasszikust az éppen tévét néző 18-59 évesek 10,5%-a választotta, ami több, mint 165 ezer nézőt jelentett. Ennél nézettebb műsor ebben a célcsoportban csak a két nagycsatornán volt a héten.

A SuperTV2 nézettsége is említésre méltó, a 18-49-es és a 18-59-es korcsoportban, mindkét idősávban a harmadik legnézettebb kábelcsatorna volt a piacon (18-49 teljes nap 3,9%, főműsoridő 4%; 18-59 teljes nap: 3,8%, főműsoridő 3,6%). A 18-49 évesek körében a Jóban Rosszban pénteki epizódja lett a csatorna heti legnézettebb műsora, 9,5%-os közönségaránnyal, míg a másik korcsoportban, 18-59-ben a Die Hard 4 vezeti a csatorna heti toplistáját, 8,2%-os közönségaránnyal.

A heti átlagokat tekintve a teljes lakosságban, teljes napon a TV2 legyőzte az RTL Klubot (TV2 9,9% vs RTL Klub 9,5%) A csatorna új műsora, a Pénzt vagy éveket! az idősávjának piacvezető műsora lett a teljes lakosság körében. Kasza Tibor életkor tippelős vetélkedője napi és heti átlagos közönségarányát tekintve első helyezést ért el a 4 évesnél idősebbek toplistáján a saját műsorideje alatt. Heti átlagos közönségaránya 16% volt. A műsor eddigi átlageredményeit tekintve mindhárom korcsoportban túlszárnyalta a TV2 júliusi átlagos főműsoridős közönségarányát. 18-59-ben 37%-kal (TV2 8,5% vs PVÉ 11,6%), a teljes lakosság körében pedig 54%-kal (TV2 10,4% vs PVÉ 16%) teljesített jobban.

*18-49, 18-59, 4+
** 18:00-23:00 főműsoridő és teljes nap
Forrás: Nielsen közönségmérés


2017. augusztus 8. 14:32

Címkék:
sajtóközlemény




Kapcsolódó


Védelmezők - ORSZÁGOS TV PREMIER - augusztus...
Egyenesen át - szeptember 26., kedd 23.35
A nagyon nagy ő - szeptember 16., szombat 18.40
Krokodil Dundee 1-2 - október 22-én és 23-án...










© 2017 TV2 Zrt. Impresszum Adatkezelési szabályzat felhasználói szabályzat

POWERED BY NEOPORT CORE CMS